Thursday, March 17, 2011

BIKIN AKU PANASSS..!!!

Aku mmg tgh sgt2 HOTTTTTT skrg ni...aku geram btol laaa...
Ni sume kes FB..kesnya aku xreply chat sorg bdk xckup umo ni..namanya kt FB, Amirul Farhan (yg avatar dia gmbo katun2 mcm naruto tu..)

Dia bleh sesuka ati dia jek nk maki2 aku..geram btol aku..aku ni mmg jenis xsuka nk reply2 chatting ngn org yg aku xknal..

EH HELLLOOOOOOOO....FB tu page aku..sukati aku la kn nk reply ke x...aku geram sgt3 lg ni.. (type entry ni smbil geram yg amat..)

Da la nnt aku story laen..tgh geram..sblm tu....lg 1 yg bikin aku panas  ni... ---> internet..!!!! sgt lembab hokeyyyy....

3 org comel & tampan sudah komen:

Rizali Masri said...

haha..dok maki hamun org kt blog takpe asal jgn dok maki hamun org kt pesbuk yer.. sume org nmpk dan bace kamu marah2 org..hehe

MS. HANI ZAL said...

sbq2...budak2 mmg cmtu..hakhak

MS. HANI ZAL said...

sbq2...budak2 memang cmtu lor...